IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie kierownika budowy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w
formie aneksu pod rygorem nieważności między innymi w niżej opisanych
przypadkach:
Lp. Przyczyna/okoliczności Skutek – zmiana w umowie/aneks
1. Wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na
prawidłowe prowadzenie robót(potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i
zapisane w protokole lub dzienniku budowy):
-opady atmosferyczne powodujące zmianę parametrów gruntu (podłoża)
uniemożliwiające prowadzenie robót przez co najmniej 5 kolejnych dni w
oparciu o obowiązujące przepisy i Polskie Normy. Przedłużenie terminu
realizacji umowy o tyle dni, ile dni trwały warunki atmosferyczne
uniemożliwiające prowadzenie robót.
2. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do
przewidzenia
Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić
gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane
3. Wystąpienie robót zamiennych, robót dodatkowych, zamówień dodatkowych
spowodowanych względami atmosferycznymi oszczędnościowymi,
gruntowo-wodnymi oraz innymi niemożliwymi do przewidzenia na etapie
podpisywania umowy oraz robót koniecznych nie ujętych w przedmiarze
robót bądź nie wycenionych w kosztorysie ofertowym, a wynikających z
rzeczywistych uwarunkowań i potrzeb lub zasad wiedzy technicznej
Ewentualna zmiana wartości umowy, zmiana sposobu wykonania przedmiotu
zamówienia i terminu realizacji
4. Zmiana stawki VAT Ewentualna zmiana wartości umowy
5. Zmiana podwykonawców lub zatrudnienie nowych podwykonawców Zmiana
załącznika do umowy
6. Wystąpienie zdarzeń losowych-klęska żywiołowa Zmiana terminu
wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót i
doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego
7. Znalezienie niewybuchów lub niewypałów Przesunięcie terminu wykonania
zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem
niewybuchów lub niewypałów i doprowadzeniem terenu budowy do stanu
pierwotnego
8. Znaleziska i odkrycia archeologiczne Przesunięcie terminu wykonania
zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z pracami
archeologicznymi i doprowadzeniem terenu budowy do stanu pierwotnego
W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest
zobowiązany do ich
udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół
konieczności, oświadczenie,
dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)
2. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz robót koniecznych nie
ujętych w przedmiarze robót bądź nie wycenionych w kosztorysie
ofertowym, a wynikających z rzeczywistych uwarunkowań i potrzeb lub
zasad wiedzy technicznej, wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty,
przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm i standardów. Wycenę tych
robót wykona na podstawie cen jednostkowych zadania podstawowego, zaś
wszelkie roboty nie występujące w kosztorysie ofertowym według cen
rynkowych lub średnich cen Sekocenbudu. Podstawą wykonania wyżej
wymienionych robót jest zatwierdzony protokół konieczności podpisana
umowa lub aneks do umowy.
3. Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za dodatkowe zakresy robót bez
przedłożenia w/w dokumentów.
4. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonać żadnych
cesji związanych z realizacją umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji
przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do
przewidzianych w przedmiarze robót, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót
będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasada-mi wiedzy
technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami,
wykonania przed-miotu umowy.
6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń
przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą
korzystne dla Zamawiającego.
Będą to przykładowo okoliczności:
1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na
eksploatację
i konserwacje wykonanego przedmiotu umowy,
2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp
technologiczny lub zmiany
obowiązujących przepisów.
7. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i
urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana
ta nie spowoduje obniżenia parame-trów tych materiałów i urządzeń.
8. Zmiany, o których mowa w ust. 5 – 7 muszą być każdorazowo
zatwierdzane przez Zamawiającego w porozumieniu z Inspektorem nadzoru,
który do każdej zmiany sporządzi stosowną opinię, która będzie stanowiła
podstawę do ewentualnej akceptacji przez Zamawiającego.
9. Zmiana ilości robót wynikająca z wielkości przyjętych w przedmiarze a
faktycznie wykonanych na podstawie : przedmiaru robót, warunków
technicznych lub zasad wiedzy technicznej nie wymaga zmiany umowy. W
przypadku wzrostu ilości robót w danej pozycji kosztorysowej w stosunku
do przedmiaru powyżej 10 % konieczne jest spisanie protokołu
rozbieżności i jego zatwierdzenie przez Zamawiającego.
10. Rezygnacja z części robót może nastąpić wyłącznie za zgodą
Zamawiającego i nie wymaga zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-06-07, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: